Näin saat tiukemman vaginan

Löysyys ei ole erityisen haluttua eikä arvostettua tällä kostealla alueella. Ei ole kuitenkaan mitään syytä epätoivoon. Huolimatta siitä haluatko tiukentaa sitä tai vain pitää sen sellaisena kuin se jo on, on meillä sinulle upeita ratkaisuja, joilla voidaan lisätä läheisyyttä. Metodit eivät pelkästään tee vaginastasi tiukempaa vaan vievät seksuaalisen kokemuksesi uudelle orgasmiselle tasolle. Kyse ei ole vain kumppanin toiveista (vaikka se on plus), vaan sinun omista tarpeistasi; Tämä on sinulle. Tunne vahvalla ja stimulaatio herkällä vaginallasi sanoinkuvaamaton nautinto. 

Luonnolliset syyt muutokseen

On olemassa monia ikäviä myyttejä,jotka yrittävät selittää, miksi vagina muuttaa muotoaan. Tämä koko prosessi on kuitenkin melko yksinkertainen ja luonnollinen. Syitä siihen, että emätin muuttaa muotoaan on luonnollinen ikääntyminen, synnytys ja vaihdevuodet. Lantionpohjan lihakset ovat pääosassa tässä. Lantionpohjan lihaksilla on uskomaton merkitys seksuaalisessa kokemuksessa. Nämä lihakset ympäröivät peräaukon, virtsaputken ja emättimen. Nämä ovat ne lihakset, jotka ylläpitävät emättimen muotoa ja tekevät siitä enemmän tai vähemmän kapean. Mutta sen tärkein tehtävä on sen herkillä hermopäätteillä ja verisuonilla, jotka supistuvat orgasmin aikana. Koska syynä ovat lihakset, ei mikään ole peruuttamatonta ja on olemassa monia erilaisia menetelmiä, jotka auttavat sinua saamaan tiukemman alapään. 

Orgasmi harjoituksilla hyvään kuntoon  

On, kuten sanoin monia erilaisia menetelmiä saada tiukempi vagina, mutta meidän ja monen muun ehdoton suosikki on antaa itsellesi orgasmi. Mitä useammin, sitä parempi, mieluiten joka päivä. Se ei ole vain tyydyttävää, vaan harjoittaa myös lantionpohjan lihaksesi "hardcore" kuntoon. Masturboi itse tai pyydä kumppanisi apua, kun haluat harjoittaa emätintä ympäröiviä lihaksia. Näin voit vaikuttaa emättimen voimaan, joustavuuteen ja herkkyyteen.

Jännitä lantionpohjan lihaksia 

Lantionpohjan lihasten harjoittelu on todistettu toimivaksi menetelmäksi, kun harjoitat lihaksia säännöllisesti pitkällä aikavälillä. Alussa voi olla vaikeaa löytää oikeat lihakset, joten kokeile laittaa sormi sisällesi ja purista, jolloin tunnet kuinka emättimen seinämät tiivistyvät, kun puristat lihaksiasi yhteen. Toinen näppärä etu on, että saat tietää eri lihasten herkkyyden ja miten ne stimuloivat seksuaalisessa reaktiossa. On olemassa monia erilaisia muunnelmia harjoittaa lantionpohjan lihaksia. Opetamme sinulle vaiheita, jotka ovat menetelmän perusteita. Ensimmäinen askel on jännittää peräsuolen lihaksia jännittämättä pakararoita. Käytä sormea ja kokeile laittaa se takaseinämää vasten, jolloi tunnet, että käytät oikeaa lihasta. Toinen vaihe on puristaa virtsaputken aukkoa kohti. Tämä harjoitus tuntuu samalta, kuin jos yrität pidättää kovaa pissahätää. Voit sormen avulla tuntea, kun lihakset "nousevat" ylös. 

 

Läheisyyttä tässä ja nyt 

Seksistä nauttiminen ja kumppanin todella lähelle pääseminen on jotain sanoinkuvaamatonta. On olemassa myös nautintoa lisääviä ja läheisyyttä lisääviä voiteita, joilla on supistava vaikutus. Voide levitetään emättimen seinämiin, jolloin lihakset ja kudokset supistuvat. Bonuksena voit saada enemmän voimakkaampia ja useampia orgasmeja. 


 

Emma 
Emman intohimona on se, että sinä saisit niin hyvän seksielämän kuin vain mahdollista. Hän on ollut kirjailijana Vuxen Magazinelle kaksi vuotta ja hän on kunnon energiapakkaus.